Middle-Earth

Dit is voor de verhalen.
O.a Werewolves en om je eigen persoonlijke verhalen neer te zetten!
Plaats reactie
Marit
Elf
Berichten: 13975
Lid geworden op: 05-07-2012 17:55

Middle-Earth

Bericht door Marit » 02-06-2015 22:03

Let's start! :D 8)
Dont Look For Heroes, Be One!

Marit
Elf
Berichten: 13975
Lid geworden op: 05-07-2012 17:55

Bericht door Marit » 02-06-2015 22:19

Snel en zonder moeite flits ik langs de tegenspelers.
Elegant gooi ik de bal in de daarvoor bestemde basket en draai mij grijnzend om mijzelf om.
Ik lach even naar Rose om het gemak waar het mee ging en loop weer naar de andere kant van het veld.
Dont Look For Heroes, Be One!

romy
Elf
Berichten: 13953
Lid geworden op: 05-07-2012 18:30

Bericht door romy » 02-06-2015 22:24

Ik kijk op van mijn boek en glimlach om claire's vrolijk gezicht. Zoals iedere vrijdag avond speelde zij haar basketbal game terwijl ik vooraan zat on toe te kijken. Het was niet dat ik zelf niet goed was in basketbal, het was gewoon niet mijn grootste interesse.
Nog even volg ik haar bewegingen over het veld voordat ik weer verder lees.

Marit
Elf
Berichten: 13975
Lid geworden op: 05-07-2012 17:55

Bericht door Marit » 02-06-2015 22:34

Als het fluitsignaal aangeeft dat het spel is afgelopen loop ik glimlachend het veld af. Mijn teamgenoten feliciteren elkaar maar slaan mij weer eens over. Ik vind het niet erg. Ik ben het gewend. Zonder zelfs maar een spoortje zweet loop ik naar Rose toe.
'Oeh, welk boek lees je?'
Zelf heb ik op dit moment Lord Of The Rings in mijn tas die ik overal mee naar toe neem.
Dont Look For Heroes, Be One!

romy
Elf
Berichten: 13953
Lid geworden op: 05-07-2012 18:30

Bericht door romy » 02-06-2015 22:38

Ik sta op en geef haar een korte omhelzing.
' goed gespeeld, zoals gewoonlijk!' Zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Het is haast een ongeschreven afspraak geworden dat ik het gedrag van haar teamgenoten goedmaak en haar feliciteer.
' heb lord of the rings maar even uit je tas gejat.' Zeg ik vrolijk terwijl ik het boek dichtsla en terug in haar tas stop.
' jouw huis of mijn huis?' Vraag ik terwijl ik haar haar tas terug geef.

Marit
Elf
Berichten: 13975
Lid geworden op: 05-07-2012 17:55

Bericht door Marit » 02-06-2015 22:44

Kort omhels ik haar terug en reageer verontwaardig bij het horen van het jatten van mijn boek.
'Het zijn wel prachtige boeken niet. Het zou toch geweldig zijn als dit echt zou zijn?'
'Mijn huis, dan kan ik even douchen.'
Dont Look For Heroes, Be One!

romy
Elf
Berichten: 13953
Lid geworden op: 05-07-2012 18:30

Bericht door romy » 02-06-2015 22:48

' geen zorgen, je precious is nog altijd in super conditie. Voor zover dat mogelijk is wanneer je een boek 24/7 meeneemt.' Zeg ik lachend terwijl ik haar vuist ontwijk.
' jouw huis is prima. Zullen we dan maar? Mijn auto staat ergens geparkeerd.'

Marit
Elf
Berichten: 13975
Lid geworden op: 05-07-2012 17:55

Bericht door Marit » 02-06-2015 22:54

Ik begin te lachen om haar opmerking en haal uit.
'Als je een momentje hebt, dan haal ik even mijn sporttas op.'
Snel loop ik naar de kleedkamer waar ik met een ruk tot stilstand kom.
Mijn hele tas is overhoop gehaald en het ligt overal.
Mijn teamgenoten kijken mij niet aan en ik besluit gewoon te zwijgen en mijn spullen bij elkaar te pakken.
Als ik alles heb loop ik snel naar Rose die al staat te wachten en zeg ik verder niks.
Dont Look For Heroes, Be One!

romy
Elf
Berichten: 13953
Lid geworden op: 05-07-2012 18:30

Bericht door romy » 02-06-2015 22:58

Ik wacht geduldig op haar bij de uitgang en negeer de opmerkingen die gemaakt worden. Stelletje trieste mensen die hier naar school gaan is het enige wat ik denk.
Claire komt uiteindelijk naar buiten met een gezichtsuitdrukking die ze zo neutraal mogelijk wilt maken, iets waar ik onderhand niet meer intrap.
Zonder we verder nog aandacht aan te besteden, het is namelijk nogal duidelijk wat ee weer gebeurd is, loop ik richting mijn auto en haal deze van her slot af.

------

Ben slapen. Maak er iets langs van

Marit
Elf
Berichten: 13975
Lid geworden op: 05-07-2012 17:55

Bericht door Marit » 03-06-2015 14:02

***** god!! Staat al sinds gisteravond klaar om te posten en het lukt zelf nu met moeite...

---

Ik stap in de auto en kijk zwijgend uit het raam.
Ik maak mij zo boos dat ik uiteindelijk mijn mobiel pak en een sms naar de trainer stuur dat ik er mee stop. Verder niks maar ik ben er helemaal zat van. Ik durf te wedden dat het nu ook een stuk slechter in de competitie gaat. We stonden eerste maar dat was voornamelijk om mij. Ik was topscorer van het seizoen.

Ik gooi mijn mobiel op het dashbord en begin te grijnzen van opluchting.
'Ik ben uit het team gestapt.' zeg ik trots.
'Ik heb genoeg aan mijn paard.' zeg ik dan maar lachend.
Ik begin nu hard te lachen van opluchting ondanks dat we er nog niet helemaal van af zijn in verband met school.

Eenmaal thuis aangekomen ren ik direct naar boven om onder de douche te springen. Rose laat ik achter, die kent mijn huis namelijk net zo goed als ik zelf. Ik douche snel en kort en trek wat makkelijks aan.
Op mijn kamer ruim ik mijn basketbal spullen op en gooi de kleren in de wasmand.

Als ik weer naar beneden loop plof ik naast Rose op de bank en pak mijn glas water. 'Zo, wat gaan we doen? Lord of The Rings afkijken?' grijns ik.
Dont Look For Heroes, Be One!

Plaats reactie