Nieuw verhaal

Hier gaan we de ideeën van de nieuwste en laatste verhalen droppen aangezien het anders onoverzichtelijk word.
Plaats reactie
Marit
Elf
Berichten: 13975
Lid geworden op: 05-07-2012 17:55

Nieuw verhaal

Bericht door Marit » 01-06-2015 22:48

Goed, hier alles voor het nieuwe verhaal in Middle-Earth
Dont Look For Heroes, Be One!

romy
Elf
Berichten: 13953
Lid geworden op: 05-07-2012 18:30

Bericht door romy » 01-06-2015 22:48

Oke dus wat wordt het doel van de rpg? Wie zijn we? Waar komen we vandaan? Kennen we elkaar?

Marit
Elf
Berichten: 13975
Lid geworden op: 05-07-2012 17:55

Bericht door Marit » 01-06-2015 22:54

Goed; iets in de trant van:

Poos geleden een elvenprinses en een elvenprins of zoiets of een ander ras, noem het op wat je wilt :P , in ieder geval komen ze van hoge families. En zijn op een of andere manier getransporteerd door Sauron of een andere badass naar de mensenwereld. Hier groeien ze op en hebben ze weinig kenmerken van het ras waar ze vandaan komen, simpelweg omdat het niet tot uiting heeft kunnen komen. Ze zijn ook nog jong. Tuurlijk, in geval van een elf hebben ze puntoren, kunnen ze goed leren, zijn ze snel en zijn ze heel erg slim en voordelen van elven enzo maar gewoon bijzonder getalenteerd.

Als ze dan op het moment dat de ring in de Doemberg wordt gegooid, worden zij terug getransporteerd naar Middle-Earth. Niks kennende van de wereld behalve van de boeken en de films.
Dont Look For Heroes, Be One!

romy
Elf
Berichten: 13953
Lid geworden op: 05-07-2012 18:30

Bericht door romy » 01-06-2015 22:57

Perfect!maar ik heb het opgegeven met mannelijke personages. Ze zijn te gay. :')

Marit
Elf
Berichten: 13975
Lid geworden op: 05-07-2012 17:55

Bericht door Marit » 01-06-2015 23:04

Niet erg. Kunnen ook vrouwelijke zijn immers.
Maar hoe zijn ze getransporteerd?
En hoe vanaf het moment dat ze daar binnenkomen?
Van wie ben jij familie?
Hoe hebben we elkaar ontmoet? Zijn we al eeuwen vriendinnen of wat?
Dont Look For Heroes, Be One!

romy
Elf
Berichten: 13953
Lid geworden op: 05-07-2012 18:30

Bericht door romy » 01-06-2015 23:10

In de echte wereld moeten we dan normaal verouderen ipv elven verouderen.

Euhm. Kennen elkaar vanuit wereld?

Mmm. Voorkeur gaat uit naar elrond, maar thranduill's haar kleurt beter...

Transporteren gaan ze zelf proberen uit te zoeken tijdens het verhaal hahaha. Kan zijn door de valar ivm bescherming van de hoge families voor het geval het misgaat. Kan ook door de ring ( iets als in ouat of narnia ) met hun stomme kasten.

Als we eenmaal daar zijn kunnen we bv vlak bij de Gates of mordor terechtkomen. Aansluiten bij het gezelschap en proberen uit te vinden wie we zijn.

Jaren in me gaan dan gewoon door. Met 50 ziet een elf er geloof ik uit als een 18 karige. Stel wij zijn 16 of zo zijn er iets van 45 jaar ( geen zin om te rekenen ) voorbij gegaan in werkelijkheid.

Marit
Elf
Berichten: 13975
Lid geworden op: 05-07-2012 17:55

Bericht door Marit » 01-06-2015 23:20

Ik zit graag bij Elrond's familie. Zijn wij familie of niet?

Dat van de Valar is opzich een goed idee, maar niet te vergeten dat ze zijn getransporteerd door Sauron. Toen de ring werd vernietigd is hij ook 'vernietigd', maar door de 2 elven die hij toen getransporteerd zweeft hij in het niets en komt hij weer terug als de 2 elven weer terugkomen. Hij heeft dan echter maar weinig van zijn macht over maar dat kan zo weer terug komen.
Hun doel is dus om Sauron definitief het lege in te sturen.
Dus eigenlijk geef ik antwoord op mijn eigen vraag :lol:
Ze transporteren dus vanuit het niets naar ME

Het aansluiten aan het gezelschap vind ik een goede maar Frodo ontwaakt vervolgens in Rivendell volgensmij. Doen wij dit ook? Om Frodo toch ontmoet te hebben en dat die een kleine rol heeft.

Ik ben even afvoeren.
Dont Look For Heroes, Be One!

romy
Elf
Berichten: 13953
Lid geworden op: 05-07-2012 18:30

Bericht door romy » 01-06-2015 23:25

Frodo is ' perongeluk ' expres in de lava gevallen :')

Mmm familie maar doen dan?

Niets is denk ik niet de juiste omschrijving... Is hetzelfde als massa en boson higgs. Er is dan geen personage, maar ook wel een personage. Wat als we nu doen dat Sauron in deze wereld komt als Voldemort of zo? In feiten is de ring een gruzelement.

Marit
Elf
Berichten: 13975
Lid geworden op: 05-07-2012 17:55

Bericht door Marit » 01-06-2015 23:42

Even kijken. In een van de boeken van zijn werken enzo staat dat Sauron verdwijnt in het Niets buiten de wereld, daar wachten ze tot het eind der tijden. Ook Morgoth wacht daar bijvoorbeeld. Vandaar het niets :)

Ik denk juist daarom dat het het Niets is want wat is het Niets? Of dat hij ipv in een Niets buiten de wereld, in een Niets in de wereld is en op die manier terug kan komen.

Ja, ik denk dat Sauron eerst terugkomt als een geestesverschijning of noem het op, niets wat er op lijkt dat het Sauron himself is. Dan kan hij aan krachten op doen en dan blijkt het Sauron te zijn.
Dont Look For Heroes, Be One!

Marit
Elf
Berichten: 13975
Lid geworden op: 05-07-2012 17:55

Bericht door Marit » 01-06-2015 23:44

Anyway, ik ga nu eerst op bed. :)

Ben morgen echt in Den Bosch en daarna moet ik nog een boel thuis doen.
Indien het internet het doet ben ik er sowieso 's avonds.
Slaap wel!
Dont Look For Heroes, Be One!

Plaats reactie